• ris
    • BibTeX

Corporate brand reputation rebuilding after the company's crisis Odbudowa reputacji marki w następstwie kryzysu w organizacji

Stachowicz-Stanusch, Agata; Aleksander, Aneta

Title:

Corporate brand reputation rebuilding after the company's crisis ; Odbudowa reputacji marki w następstwie kryzysu w organizacji

Creator:

Stachowicz-Stanusch, Agata ; Aleksander, Aneta

Keywords:

reputacja ; marketing ; kryzys ; przedsiębiorstwa

Resource Type:

artykuł

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

Baza „Dorobek” – nr opisu: 0000081029

Source:

Organizacja i Zarządzanie : kwartalnik naukowy, 2012, nr 3 (19), s. 149-165

Language:

eng

Relation:

Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska

Access:

zasób dostępny bez ograniczeń

Source of funding:

UDA-RPSL.01.03.00-00-042/12-00

Secured publication

This publication is unavailable to your account. If you have more privileged account please try to use it or contact with the institution connected to this digital library.

How would you like to display the object?

Apply