Marketing w ekonomii i finansach : wybrane zagadnienia ; Marketing in economics and finance : selected aspects
Creator:Zadora, Halina ; Miszewski, Maciej ; Storoniak-Palczak, Grażyna ; Karcz, Kornelia ; Smyczek, Sławomir ; Zieliński, Mariusz ; Caputa, Wiesława ; Smejda, Maria ; Szwajca, Danuta ; Harasim, Janina ; Babińska, Danuta ; Michalak, Aneta ; Jonek-Kowalska, Izabela
Keywords:ekonomia ; finanse ; marketing ; mikroekonomia ; makroekonomia ; narzędzia marketingowe
place: Publisher:Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Date: Contributor:Zadora, Halina. Red. ; Błażkiewicz, Anna. Oprac. red.
Resource Type: Series: Resource Identifier:Katalog Biblioteki ; Baza Wiedzy PŚ
Source: Language: Relation:Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska
Rights Management: Access:zasób dostępny wyłącznie z komputerów Biblioteki Politechniki Śląskiej
Notes: