System marketingu analitycznego jako narzędzie wspierające realizację strategii instytutu badawczego ; An analytical marketing system as a tool supporting the execution of the strategy of a research institute
Autor: Słowa kluczowe:marketing analityczny ; systemy marketingowe ; system maketingu analitycznego ; instytuty badawcze ; realizacja celów strategicznych ; strategie rozwoju ; strategia organizacji ; przewaga konkurencyjna ; strategiczna karta wyników ; cele strategiczne ; wyzwania rynkowe ; narzędzia strategiczne ; narzędzia marketingowe ; Główny Instytu Górnictwa (GIG)
Miejsce wydania: Data wydania: Współtwórca:Jonek-Kowalska, Izabela. Promotor ; Krzakiewicz, Kazimierz. Recenzent ; Nogalski, Bogdan. Recenzent ; Urbaniak, Maciej. Recenzent
Uwagi: Typ zasobu: Identyfikator zasobu:Katalog Biblioteki ; Baza Wiedzy PŚ
Język: Powiązania:Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska
Prawa:własność autora - umowa licencyjna PŚ
Dostęp: