System marketingu analitycznego jako narzędzie wspierające realizację strategii instytutu badawczego ; An analytical marketing system as a tool supporting the execution of the strategy of a research institute
Autor: Słowa kluczowe:instytuty badawcze ; narzędzia marketingowe ; system maketingu analitycznego ; strategiczna karta wyników ; systemy marketingowe ; realizacja celów strategicznych ; wyzwania rynkowe ; strategie rozwoju ; strategia organizacji ; marketing analityczny ; Główny Instytu Górnictwa (GIG) ; przewaga konkurencyjna ; cele strategiczne ; narzędzia strategiczne
Miejsce wydania: Data wydania: Współtwórca:Jonek-Kowalska, Izabela. Promotor ; Nogalski, Bogdan. Recenzent ; Krzakiewicz, Kazimierz. Recenzent ; Urbaniak, Maciej. Recenzent
Uwagi: Typ zasobu:streszczenie rozprawy doktorskiej
Identyfikator zasobu:Katalog Biblioteki ; Baza Wiedzy PŚ
Język: Powiązania:Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska
Prawa:własność autora - umowa licencyjna PŚ
Dostęp: