Działania marketingowe jako determinanty kosztów w cyklu życia produktu
Autor: Słowa kluczowe:Politechnika Śląska ; ekonomia ; marketing ; organizacja ; zarządzanie
Opis: Wydanie: Miejsce wydania: Wydawca:Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Data wydania: Współtwórca: Uwagi:Metodyka kształtowania efektywności w cyklu życia produktu
Typ zasobu: Seria:Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie ; Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej ; 1641-3466
Identyfikator zasobu:Katalog Biblioteki-Zeszyty Naukowe ; Katalog Biblioteki-Wydawnictwo Zwarte ; Baza Wiedzy PŚ ; Katalog Biblioteki-Artykuł
Źródło: Język: Powiązania:Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Zarządzanie
Prawa:Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Dostęp: