Zastosowanie porównań parami do subiektywnej ocenymarketingowego przekazu informacyjnego
Creator:Michalski, Rafał ; Jach, Katarzyna ; Grobelny, Jerzy ; Mizera, Monika
Keywords:Politechnika Śląska ; ekonomia ; marketing ; organizacja ; zarządzanie
Description: Edition: place: Publisher:Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Date: Contributor:Sobota, Marcin. Red. ; Wolny, Maciej. Red.
Comment:Podejmowanie decyzji w sytuacjach konfliktu i współpracy. Procesy wdrażania innowacji
Resource Type: Series:Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie ; Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej ; 1641-3466
Resource Identifier:Katalog Biblioteki-Zeszyty Naukowe ; Katalog Biblioteki-Wydawnictwo Zwarte ; Katalog Biblioteki-Artykuł
Source: Language: Relation:Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Zarządzanie
Rights Management:Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Access: