Percepcja i pomiar wartości klienta w kanałach dystrybucji na przykładzie branży piwowarskiej
Creator: Keywords:Politechnika Śląska ; ekonomia ; marketing ; organizacja ; zarządzanie
Description: Edition: place: Publisher:Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Date: Contributor:Dohn, Katarzyna. Red. ; Kochmańska, Anna. Red.
Comment:Zarządzanie z perspektywy nauk ekonomicznych, technicznych i humanistycznych
Resource Type: Series:Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie ; Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej ; 1641-3466
Resource Identifier:Katalog Biblioteki-Zeszyty Naukowe ; Katalog Biblioteki-Wydawnictwo Zwarte ; Baza Wiedzy PŚ ; Katalog Biblioteki-Artykuł
Source: Language: Relation:Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Zarządzanie
Rights Management:Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Access: