Optimization of automotive suspension components with consideration of their unstable behavior ; Optymalizacja układów zawieszeń samochodowych z uwzględnieniem ich stateczności
Autor: Słowa kluczowe:inżynieria mechaniczna ; optymalizacja ; algorytmy ewolucyjne ; zawieszenia samochodowe ; zawieszenia pojazdów ; amortyzatory samochodowe ; układy zawieszeń pojazdów ; kolumny zawieszenia ; metamodelowanie ; metoda elementów skończonych ; stateczność amortyzatorów ; algorytmy hybrydowe ; metoda optymalizacji topologicznej ; hybrydowy algorytm optymalizacji ; metoda poziomic (LSM) ; LSM (Level-Set Method ) ; metoda powierzchni odpowiedzi (RSM) ; RSM (Response Surface Method)
Miejsce wydania: Data wydania: Współtwórca:Kuś, Wacław. Promotor ; Kurek, Marta. Recenzent ; Pernach, Monika. Recenzent ; Sumelka, Wojciech. Recenzent
Uwagi: Typ zasobu:streszczenie rozprawy doktorskiej
Identyfikator zasobu:Katalog Biblioteki ; Baza Wiedzy PŚ
Język: Powiązania:Wydział Mechaniczny Technologiczny. Politechnika Śląska
Prawa:własność autora - umowa licencyjna PŚ
Dostęp: