Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie ; Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej ; 1641-3466
Katalog Biblioteki-Zeszyty Naukowe ; Katalog Biblioteki-Artykuł ; Baza Wiedzy PŚ ; oai:delibra.bg.polsl.pl:28269
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Zarządzanie
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Jan 10, 2017
Jun 23, 2015
79
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/31940
Edition name | Date |
---|---|
Bluszcz, Anna : Atrybuty jakości i kultury obsługi klienta w przedsiębiorstwie górniczym | Jan 10, 2017 |
Bluszcz, Anna Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.
Łaskawiec, Konrad Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.
Kwietniewska, Małgorzata Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.
Kraśnicka, Teresa Głód, Wojciech Wronka, Martyna Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.
Kráľ, Miloš Hofbauer, Günter Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.
Kozłowska, Justyna Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.