Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie ; Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej ; 1641-3466
Katalog Biblioteki-Zeszyty Naukowe ; Katalog Biblioteki-Artykuł ; Baza Wiedzy PŚ ; oai:delibra.bg.polsl.pl:28269
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Zarządzanie
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
10 sty 2017
23 cze 2015
79
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/31940
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Bluszcz, Anna : Atrybuty jakości i kultury obsługi klienta w przedsiębiorstwie górniczym | 10 sty 2017 |
Bluszcz, Anna Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.
Łaskawiec, Konrad Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.
Kwietniewska, Małgorzata Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.
Kraśnicka, Teresa Głód, Wojciech Wronka, Martyna Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.
Kráľ, Miloš Hofbauer, Günter Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.
Kozłowska, Justyna Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.