Baza Wiedzy PŚ ; oai:delibra.bg.polsl.pl:27253
Organizacja i Zarządzanie : kwartalnik naukowy, 2008, nr 3 (3), s. 45-66
Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska
UDA-RPSL.01.03.00-00-042/12-00
1 cze 2015
1 cze 2015
4 611
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/30959
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Stawiarska, Ewa : Marketing relacji w procesie kształtowania efektywności działalności przedsiębiorstw różnych branż | 1 cze 2015 |
Dohn, Katarzyna Matusek, Mirosław Odlanicka-Poczobutt, Monika
Grzanka, Izabela Stachowicz-Stanusch, Agata. Promotor Sitko-Lutek, Agnieszka. Recenzent Kieżel, Ewa. Recenzent
Dohn, Katarzyna Matusek, Mirosław Odlanicka-Poczobutt, Monika
Sosnowski, Remigiusz. Red.
Kabiesz, Patrycja Gotowska, Małgorzata. Recenzent Plinta, Dariusz. Recenzent Bartnicka, Joanna. Promotor Szeląg-Sikora, Anna. Recenzent
Kabiesz, Patrycja Gotowska, Małgorzata. Recenzent Plinta, Dariusz. Recenzent Bartnicka, Joanna. Promotor Szeląg-Sikora, Anna. Recenzent
Kabiesz, Patrycja Bartnicka, Joanna. Promotor Gotowska, Małgorzata. Recenzent Plinta, Dariusz. Recenzent Szeląg-Sikora, Anna. Recenzent
Kabiesz, Patrycja Bartnicka, Joanna. Promotor Gotowska, Małgorzata. Recenzent Plinta, Dariusz. Recenzent Szeląg-Sikora, Anna. Recenzent