Baza Wiedzy PŚ ; oai:delibra.bg.polsl.pl:27340
Organizacja i Zarządzanie : kwartalnik naukowy, 2012, nr 3 (19), s. 149-165
Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska
UDA-RPSL.01.03.00-00-042/12-00
2 cze 2015
2 cze 2015
1 800
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/31051
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Aleksander, Aneta ; Stachowich-Stanusch, Agata : Corporate brand reputation rebuilding after the company's crisis | 2 cze 2015 |
Aleksander, Aneta Stachowicz-Stanusch, Agata. Promotor Rakowska, Anna. Recenzent Zieliński, Mariusz. Recenzent
Stachowicz-Stanusch, Agata
Stachowicz-Stanusch, Agata Kłobuszowska, Aleksandra. Oprac. red.
Stachowicz-Stanusch, Agata Mendel, Izabela Grzanka, Izabela Krannich, Marek Sieradzka, Katarzyna Aleksander, Aneta Sworowska, Anna Stachowicz-Stanusch, Agata. Red.
Soroka, Tadeusz Stachowicz, Jan. Promotor Brzóska, Jan. Recenzent Noga, Marian. Recenzent
Soroka, Tadeusz Stachowicz, Jan. Promotor Brzóska, Jan. Recenzent Noga, Marian. Recenzent
Bijańska, Jolanta
Soroka, Tadeusz Stachowicz, Jan. Promotor Brzóska, Jan. Recenzent Noga, Marian. Recenzent