Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie ; Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej ; 1641-3466
Katalog Biblioteki-Zeszyty Naukowe ; Katalog Biblioteki-Artykuł ; Baza Wiedzy PŚ ; oai:delibra.bg.polsl.pl:28269
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Zarządzanie
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Jan 10, 2017
Jun 23, 2015
73
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/31940
Edition name | Date |
---|---|
Bluszcz, Anna : Atrybuty jakości i kultury obsługi klienta w przedsiębiorstwie górniczym | Jan 10, 2017 |
Bluszcz, Anna Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.
Musialik, Tomasz Knop, Lilla. Red. Machnik-Słomka, Joanna. Red. Olko, Sławomir. Red.
Kulińska, Karolina Knop, Lilla. Red. Machnik-Słomka, Joanna. Red. Olko, Sławomir. Red.
Baron-Wiaterek, Małgorzata Grzanka, Izabela Knop, Lilla. Red. Machnik-Słomka, Joanna. Red. Olko, Sławomir. Red.
Grzesiok-Horosz, Agnieszka Horosz, Piotr Knop, Lilla. Red. Machnik-Słomka, Joanna. Red. Olko, Sławomir. Red.
Łaskawiec, Konrad Brzóska, Jan. Red. Pyka, Jan. Red.