Baza Wiedzy PŚ ; oai:delibra.bg.polsl.pl:39671
Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska
11 lut 2017
11 lut 2017
275
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/43656
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Radziejowska, Grażyna, 2000, Znaczenie rozwoju rynku usług logistycznych dla podniesienia poziomu obsługi klienta | 11 lut 2017 |
Odlanicka-Poczobutt, Monika Bartnicki, Michał Cholewa, Jacek
Odlanicka-Poczobutt, Monika Kulińska, Ewa
Warzecha, Katarzyna Odlanicka-Poczobutt, Monika
Odlanicka-Poczobutt, Monika Warzecha, Katarzyna
Odlanicka-Poczobutt, Monika Kulińska, Ewa
Radziejowska, Grażyna Białas, Ireneusz Dybała, Katarzyna Krzemiński, Tomasz Matuszek, Mirosław Odlanicka-Poczobutt, Monika Pyda, Katarzyna Radziejowska, Grażyna. Red. Łoś, Roma. Oprac. red.
Radziejowska, Grażyna Białas, Ireneusz Dybała, Katarzyna Krzemiński, Tomasz Matusek, Mirosław Odlanicka-Poczobutt, Monika Pyda, Katarzyna Radziejowska, Grażyna. Red. Łoś, Roma. Oprac. red.
Odlanicka-Poczobutt, Monika