Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy tylko z wybranych sieci na Politechnice Śląskiej. Pracownicy i Studenci Politechniki Śląskiej mogą uzyskać dostęp poprzez system uwierzytelniania HAN
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy tylko z wybranych sieci na Politechnice Śląskiej. Pracownicy i Studenci Politechniki Śląskiej mogą uzyskać dostęp poprzez system uwierzytelniania HAN

Tytuł: Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej na przykładzie sektora dostawców ; Improving the complaint management system in the automotive industry illustrated with an example of the supplier sector

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

30 lis 2021

Data dodania obiektu:

2 kwi 2019

Liczba wyświetleń treści obiektu:

14

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://delibra.bg.polsl.pl/publication/57083

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji