Szewczyk, Paweł. Promotor ; Lisiecka, Krystyna. Recenzent ; Kaźmierczak, Jan. Recenzent
Baza „Dorobek” ; Katalog Biblioteki ; oai:delibra.bg.polsl.pl:5434
Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska
zasób dostępny wyłącznie z komputerów Biblioteki Politechniki Śląskiej
brak możliwości drukowania i edycji dokumentu
Działalność Upowszechniająca Naukę - umowa nr 549/P-DUN/2018
Dec 16, 2019
Mar 14, 2013
25
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/5752
Edition name | Date |
---|---|
Gębczyńska, Alicja, 2007, Metody badania jakości procesów usługowych w instytucjach samorządu terytorialnego | Dec 16, 2019 |
Gębczyńska, Alicja Szewczyk, Paweł. Promotor Kaźmierczak, Jan. Recenzent Lisiecka, Krystyna. Recenzent
Tomala, Krystian Frankiewicz, Zygmunt. Promotor Żółtowski, Tadeusz. Recenzent Kaźmierczak, Jan. Recenzent
Czyż, Marcin Kaźmierczak, Jan. Promotor Karbownik, Andrzej. Recenzent Olesiński, Zbigniew. Recenzent
Czyż, Marcin Kaźmierczak, Jan. Promotor Karbownik, Andrzej. Recenzent Olesiński, Zbigniew. Recenzent
Baron-Wiaterek, Małgorzata. Red. Knosala, Ernest. Red. Zacharko, Lidia. Red. Antoniuk, Jarosław. Oprac. Baron-Wiaterek, Małgorzata. Oprac. Grzanka, Izabela. Oprac. Horosz, Piotr. Oprac. Janik, Marcin. Oprac. Knosala, Ernest. Oprac. Kubiak-Cyrul, Agnieszka. Oprac. Skowron, Krzysztof. Oprac. Stec, Piotr. Oprac. Walczak, Hanna. Oprac. Witkowski, Paweł. Oprac. Zacharko, Lidia. Oprac.
Gajdzik, Bożena Wieszała, Robert