Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy tylko z wybranych sieci na Politechnice Śląskiej. Pracownicy i Studenci Politechniki Śląskiej mogą uzyskać dostęp poprzez system uwierzytelniania HAN
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy tylko z wybranych sieci na Politechnice Śląskiej. Pracownicy i Studenci Politechniki Śląskiej mogą uzyskać dostęp poprzez system uwierzytelniania HAN

Tytuł: Rola logistycznej obsługi klienta w kształtowaniu zysku oraz zwiększeniu udziału w rynku na przykładzie branży gazów technicznych ; The role of logistic customer service in shaping profit and increasing market share on the example of the industry of technical gases producers

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2021-10-24

Data dodania obiektu:

2019-09-26

Liczba wyświetleń treści obiektu:

2

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://delibra.bg.polsl.pl/publication/65807

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Rozprawa doktorska 2021-10-24

Obiekty

Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji