Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy tylko z wybranych sieci na Politechnice Śląskiej. Pracownicy i Studenci Politechniki Śląskiej mogą uzyskać dostęp poprzez system uwierzytelniania HAN
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy tylko z wybranych sieci na Politechnice Śląskiej. Pracownicy i Studenci Politechniki Śląskiej mogą uzyskać dostęp poprzez system uwierzytelniania HAN

Tytuł: Rola logistycznej obsługi klienta w kształtowaniu zysku oraz zwiększeniu udziału w rynku na przykładzie branży gazów technicznych ; The role of logistic customer service in shaping profit and increasing market share on the example of the industry of technical gases producers

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

24 paź 2021

Data dodania obiektu:

26 wrz 2019

Liczba wyświetleń treści obiektu:

12

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://delibra.bg.polsl.pl/publication/65808

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Streszczenie rozprawy doktorskiej w języku polskim 24 paź 2021

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji