Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie ; Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej ; 1641-3466
Katalog Biblioteki-Zeszyty Naukowe ; Baza Wiedzy PŚ ; Katalog Biblioteki-Artykuł ; oai:delibra.bg.polsl.pl:75846
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Zarządzanie
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Apr 24, 2023
Apr 3, 2023
32
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/85192
Edition name | Date |
---|---|
Kowalska-Styczeń, Agnieszka : Wpływ marketingu szeptanego na zachowania konsumentów na rynku oligopolistycznym | Apr 24, 2023 |
Kowalska-Styczeń, Agnieszka Dohn, Katarzyna. Red. Kochmańska, Anna. Red.
Kowalska-Styczeń, Agnieszka
Kowalska-Styczeń, Agnieszka
Kowalska-Styczeń, Agnieszka Sobota, Marcin. Red. Wolny, Maciej. Red.
Kowalska-Styczeń, Agnieszka Sojda, Adam. Red. Wyskwarski, Marcin. Red.
Musialik, Tomasz Knop, Lilla. Red. Machnik-Słomka, Joanna. Red. Olko, Sławomir. Red.