Metody zwiększenia skuteczności wirtualnych konsultantów poprzez minimalizację niepoprawnie rozpoznawanych intencji z wypowiedzi klientów ; Methods to improve the effectiveness of virtual consultants by minimizing the misrecognition of customers intents from utterances
Creator: Keywords:systemy rozumienia języka naturalnego ; rozpoznawanie emocji ; boty ; call center ; wirtualni konsultanci ; sztuczna inteligencja ; chatbot ; systemy Contact Center ; zgłoszenia klientów ; systemy NLU ; ASR (Automatic Speech Recognition) ; NLU (Natural Language Understanding) ; systemy automatycznego rozpoznawania mowy ; transkrypcja ; platformy NLU ; komunikacja z klientem ; systemy ASR ; rozpoznawanie intencji ; informatyka techniczna
place: Date: Contributor:Deniziak, Roman Stanisław. Promotor ; Janicki, Artur. Recenzent ; Jankowski, Jarosław. Recenzent ; Nawrocki, Piotr. Recenzent
Comment: Resource Type:streszczenie rozprawy doktorskiej
Resource Identifier:Katalog Biblioteki ; Baza Wiedzy PŚ
Language: Relation:Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki. Politechnika Świętokrzyska ; Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Politechnika Śląska
Rights Management:własność autora - umowa licencyjna PŚ
Access: