Metody zwiększenia skuteczności wirtualnych konsultantów poprzez minimalizację niepoprawnie rozpoznawanych intencji z wypowiedzi klientów ; Methods to improve the effectiveness of virtual consultants by minimizing the misrecognition of customers intents from utterances
Creator: Keywords:informatyka techniczna ; komunikacja z klientem ; call center ; chatbot ; systemy Contact Center ; rozpoznawanie emocji ; rozpoznawanie intencji ; wirtualni konsultanci ; systemy ASR ; systemy automatycznego rozpoznawania mowy ; ASR (Automatic Speech Recognition) ; systemy NLU ; platformy NLU ; systemy rozumienia języka naturalnego ; NLU (Natural Language Understanding) ; zgłoszenia klientów ; sztuczna inteligencja ; transkrypcja ; boty
place: Date: Contributor:Deniziak, Roman Stanisław. Promotor ; Janicki, Artur. Recenzent ; Jankowski, Jarosław. Recenzent ; Nawrocki, Piotr. Recenzent
Comment: Resource Type: Resource Identifier:Katalog Biblioteki ; Baza Wiedzy PŚ
Language: Relation:Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Politechnika Śląska ; Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki. Politechnika Świętokrzyska
Rights Management:własność autora - umowa licencyjna PŚ
Access: