Bojar, Ewa. Promotor ; Plawgo, Bogusław. Recenzent ; Stachowicz, Jan. Recenzent
application/pdf ; application/pdf
Katalog OPAC ; oai:delibra.bg.polsl.pl:1159
Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska
własność autora - umowa licencyjna PŚ
Działalność Upowszechniająca Naukę - umowa nr 549/P-DUN/2018
2019-08-07
2011-01-24
18 561
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/1162
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Dyrda-Maciałek, Sylwia, 2010, Badanie marketingowych uwarunkowań funkcjonowania klastrów turystycznych | 2019-08-07 |
Dyrda-Maciałek, Sylwia Bojar, Ewa. Promotor Plawgo, Bogusław. Recenzent Stachowicz, Jan. Recenzent
Dyrda-Maciałek, Sylwia Bojar, Ewa. Promotor Plawgo, Bogusław. Recenzent Stachowicz, Jan. Recenzent
Biuro Podróży i Turystyki SZSP "ALMATUR" Oddział Uczelniany PTTK Politechniki Śląskiej Studenckie Koło Przewodników Górskich "Harnasie" Bożek, Urszula. Red.
Stachowicz, Jan
Plawgo, Bogusław
Knop, Lilla Macełko, Marta Mendel, Izabela