Integrated loyalty management as a concept of competitive advantage of the enterprise
Baza Wiedzy PŚ ; oai:delibra.bg.polsl.pl:31176
Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska
Nov 4, 2015
Nov 4, 2015
529
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/34874
Gębczyński, Michał Turek, Marian. Promotor Kożusznik, Barbara. Recenzent Bendkowski, Józef. Recenzent
Gębczyński, Michał Turek, Marian. Promotor Bendkowski, Józef. Recenzent Kożusznik, Barbara. Recenzent
Książek, Dorota Ligarski, Mariusz J.
Soroka, Tadeusz Stachowicz, Jan. Promotor Brzóska, Jan. Recenzent Noga, Marian. Recenzent
Soroka, Tadeusz Stachowicz, Jan. Promotor Brzóska, Jan. Recenzent Noga, Marian. Recenzent
Soroka, Tadeusz Stachowicz, Jan. Promotor Brzóska, Jan. Recenzent Noga, Marian. Recenzent
Michna, Anna