Szewczyk, Paweł. Promotor ; Lisiecka, Krystyna. Recenzent ; Kaźmierczak, Jan. Recenzent
Baza „Dorobek” ; Katalog Biblioteki ; oai:delibra.bg.polsl.pl:5434
Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska
zasób dostępny wyłącznie z komputerów Biblioteki Politechniki Śląskiej
brak możliwości drukowania i edycji dokumentu
Działalność Upowszechniająca Naukę - umowa nr 549/P-DUN/2018
16 gru 2019
14 mar 2013
25
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/5752
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Gębczyńska, Alicja, 2007, Metody badania jakości procesów usługowych w instytucjach samorządu terytorialnego | 16 gru 2019 |
Gębczyńska, Alicja Szewczyk, Paweł. Promotor Kaźmierczak, Jan. Recenzent Lisiecka, Krystyna. Recenzent
Tomala, Krystian Frankiewicz, Zygmunt. Promotor Żółtowski, Tadeusz. Recenzent Kaźmierczak, Jan. Recenzent
Czyż, Marcin Kaźmierczak, Jan. Promotor Karbownik, Andrzej. Recenzent Olesiński, Zbigniew. Recenzent
Czyż, Marcin Kaźmierczak, Jan. Promotor Karbownik, Andrzej. Recenzent Olesiński, Zbigniew. Recenzent
Baron-Wiaterek, Małgorzata. Red. Knosala, Ernest. Red. Zacharko, Lidia. Red. Antoniuk, Jarosław. Oprac. Baron-Wiaterek, Małgorzata. Oprac. Grzanka, Izabela. Oprac. Horosz, Piotr. Oprac. Janik, Marcin. Oprac. Knosala, Ernest. Oprac. Kubiak-Cyrul, Agnieszka. Oprac. Skowron, Krzysztof. Oprac. Stec, Piotr. Oprac. Walczak, Hanna. Oprac. Witkowski, Paweł. Oprac. Zacharko, Lidia. Oprac.
Gajdzik, Bożena Wieszała, Robert