Przybyła, Henryk. Promotor ; Czopek, Kazimierz. Recenzent ; Kowalik, Stanisław. Recenzent
Katalog OPAC ; Baza „Dorobek” ; oai:delibra.bg.polsl.pl:5643
Wydział Górnictwa i Geologii. Politechnika Śląska
zasób dostępny wyłącznie z komputerów Biblioteki Głównej PŚ
brak możliwości drukowania i edycji dokumentu
Działalność Upowszechniająca Naukę - umowa nr 549/P-DUN/2018
Jun 17, 2019
Mar 22, 2013
7
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/5972
Edition name | Date |
---|---|
Bluszcz, Anna, 2008, Koncepcja strategii marketingowej ukierunkowanej na poprawę jakości obsługi klienta przemysłu węglowego | Jun 17, 2019 |
Bluszcz, Anna Przybyła, Henryk. Promotor Czopek, Kazimierz. Recenzent Kowalik, Stanisław. Recenzent
Tobór-Osadnik, Katarzyna Teresa Przybyła, Henryk. Promotor Krzemień, Stanisław. Recenzent Sitko, Włodzimierz. Recenzent
Rybak, Aurelia Przybyła, Henryk. Promotor Krzemień, Stanisław. Recenzent Magda, Roman. Recenzent
Rybak, Aurelia Przybyła, Henryk. Promotor Krzemień, Stanisław. Recenzent Magda, Roman. Recenzent