Przybyła, Henryk. Promotor ; Czopek, Kazimierz. Recenzent ; Kowalik, Stanisław. Recenzent
Katalog Biblioteki ; Baza „Dorobek” ; oai:delibra.bg.polsl.pl:5643
Wydział Górnictwa i Geologii. Politechnika Śląska
zasób dostępny wyłącznie z komputerów Biblioteki Politechniki Śląskiej
brak możliwości drukowania i edycji dokumentu
Działalność Upowszechniająca Naukę - umowa nr 549/P-DUN/2018
17 cze 2019
22 mar 2013
23
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/5972
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Bluszcz, Anna, 2008, Koncepcja strategii marketingowej ukierunkowanej na poprawę jakości obsługi klienta przemysłu węglowego | 17 cze 2019 |
Bluszcz, Anna Przybyła, Henryk. Promotor Czopek, Kazimierz. Recenzent Kowalik, Stanisław. Recenzent
Tobór-Osadnik, Katarzyna Teresa Przybyła, Henryk. Promotor Krzemień, Stanisław. Recenzent Sitko, Włodzimierz. Recenzent
Rybak, Aurelia Przybyła, Henryk. Promotor Krzemień, Stanisław. Recenzent Magda, Roman. Recenzent
Rybak, Aurelia Przybyła, Henryk. Promotor Krzemień, Stanisław. Recenzent Magda, Roman. Recenzent
Turek, Marian Wodarski, Krzysztof Bijańska, Jolanta Jonek-Kowalska, Izabela Michalak, Aneta Gumiński, Adam Karbownik, Andrzej Tchórzewski, Seweryn Turek, Marian. Red.