Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Katalog Biblioteki ; Baza Wiedzy PŚ ; oai:delibra.bg.polsl.pl:20151
Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska
zasób dostępny wyłącznie z komputerów Biblioteki Politechniki Śląskiej
brak możliwości drukowania i edycji dokumentu
9 lis 2021
11 mar 2014
32
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/21703
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Szwajca, Danuta, 2012, Zasoby marketingowe przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej | 9 lis 2021 |
Owczarek, Tomasz Kałuski, Jan. Promotor Gołuchowski, Jerzy. Recenzent Michna, Anna. Recenzent Stańczyk-Hugiet, Ewa. Recenzent
Owczarek, Tomasz Kałuski, Jan. Promotor Gołuchowski, Jerzy. Recenzent Michna, Anna. Recenzent Stańczyk-Hugiet, Ewa. Recenzent
Gajdzik, Bożena Kuczyńska-Chałada, Marzena Sosnowski, Remigiusz
Szwajca, Danuta
Ober, Józef Piotr Rąb, Jacek. Promotor Stachowicz, Jan. Recenzent Potocki, Arkadiusz. Recenzent
Brzóska, Jan
Karbownik, Andrzej. Red. Bijańska, Jolanta. Oprac. Brzóska, Jan. Oprac. Bsoul, Monther. Oprac. Dźwigoł, Henryk. Oprac. Gębczyński, Michał. Oprac. Gumiński, Adam. Oprac. Kołodziejczyk-Jadczyk, Magdalena. Oprac. Kramarz, Marzena. Oprac. Kramarz, Włodzimierz. Oprac. Matusek, Mirosław. Oprac. Michna, Anna. Oprac. Musioł-Urbańczyk, Anna. Oprac. Pałucha, Krzysztof. Oprac. Sorychta-Wojsczyk, Barbara. Oprac. Szmal, Arkadiusz. Oprac. Tchórzewski, Seweryn. Oprac. Toczyńska, Joanna. Oprac. Kurka, Wojciech. Oprac. Zoleński, Wojciech. Oprac.