Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Katalog Biblioteki ; Baza Wiedzy PŚ ; oai:delibra.bg.polsl.pl:20151
Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska
zasób dostępny wyłącznie z komputerów Biblioteki Politechniki Śląskiej
brak możliwości drukowania i edycji dokumentu
Nov 9, 2021
Mar 11, 2014
20
https://delibra.bg.polsl.pl/publication/21703
Edition name | Date |
---|---|
Szwajca, Danuta, 2012, Zasoby marketingowe przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej | Nov 9, 2021 |
Owczarek, Tomasz Kałuski, Jan. Promotor Gołuchowski, Jerzy. Recenzent Michna, Anna. Recenzent Stańczyk-Hugiet, Ewa. Recenzent
Owczarek, Tomasz Kałuski, Jan. Promotor Gołuchowski, Jerzy. Recenzent Michna, Anna. Recenzent Stańczyk-Hugiet, Ewa. Recenzent
Gajdzik, Bożena Kuczyńska-Chałada, Marzena Sosnowski, Remigiusz
Ober, Józef Piotr Rąb, Jacek. Promotor Stachowicz, Jan. Recenzent Potocki, Arkadiusz. Recenzent
Szwajca, Danuta
Brzóska, Jan
Gajdzik, Bożena Wyciślik, Andrzej