Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy tylko z wybranych sieci na Politechnice Śląskiej. Pracownicy i Studenci Politechniki Śląskiej mogą uzyskać dostęp poprzez system uwierzytelniania HAN
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy tylko z wybranych sieci na Politechnice Śląskiej. Pracownicy i Studenci Politechniki Śląskiej mogą uzyskać dostęp poprzez system uwierzytelniania HAN

Tytuł: Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacjach

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

5 mar 2021

Data dodania obiektu:

11 gru 2020

Liczba wyświetleń treści obiektu:

51

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://delibra.bg.polsl.pl/publication/78809

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji